Cross Training Concept

Διαλείπουσα προπόνηση υψηλής έντασης με κλιμάκωση ώστε να έχει ισχυρό αντίκτυπο τόσο στο σώμα όσο και στον τρόπο ζωής κάθε ασκούμενου μέσω εναλλαγών μεταξύ ασκήσεων αντίστασης (αλτήρες,μπάρες kettlebells κ.α), λειτουργικών (functional exercises) και καρδιοαναπνευστικών –αερόβιων ασκήσεων όπως επιτόπιο τρέξιμο,αναπηδήσεις κ.α σε διαφορετικούς ρυθμούς με την μουσική να παίζει κυρίαρχο και διασκεδαστικό ρόλο.
Επίπεδο: Ιδανικό για προχωρημένο επίπεδο ασκούμενων. ***
Στόχος: Βελτίωση φυσικής κατάστασης, κινητοποίηση, ευκινησία, ελαστικότητα, ενδυνάμωση - σύσφιγξη.
crossmenuchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram