Power Cycling

Θεωρείται το καλύτερο πρόγραμμα αερόβιας - αναερόβιας άσκησης για όλα τα επίπεδα ασκουμένων. Βασίζεται στις αρχές της εξωτερικής ποδηλασίας χρησιμοποιώντας έναν συγκεκριμένο τρόπο δημιουργίας προπονητικού στόχου. Οι ασκήσεις και οι θέσεις στο ποδήλατο έχουν ως σκοπό να μιμηθούν καταστάσεις που αντιμετωπίζονται στην ποδηλασία εξωτερικού χώρου οι οποίες περιλαμβάνουν αναβάσεις σε βουνό, σπρίντ και αλματάκια. Ακολούθησε τον αγαπημένο σου instructor στο στην οθόνη του σπιτιού σου ο οποίος, καθοδηγεί σε διαφορετικές θέσεις και ασκήσεις πάνω στο ποδήλατο.
Επίπεδο: Ιδανικό για όλα τα επίπεδα ασκουμένων. *
Στόχος: Βελτίωση αερόβιας ικανότητας, επιτάχυνση μεταβολισμού, κάψιμο θερμίδων, βελτίωση νευρομυικής συναρμογής, εκτόνωση, ψυχική ευεξία, διασκέδαση.
crossmenuchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram